مراکز درمان ناباروری کشور

نوبت دهی مرکز درمان ناباروری مام (تهران)

مرکز فوق تخصصی سلامت باروری و درمان ناباروری مام

نوبت دهی مرکز درمان ناباروری مام (تهران)

مرکز فوق تخصصی سلامت باروری و درمان ناباروری مام بر اساس موفق ترین الگوهای بین المللی و با همکاری بهترین متخصصان ایرانی، طراحی شده است. تمامی خدماتی که در بهترین مراکز درمان ناباروری و سلامت بارداری آمریکایی و اروپایی ارائه می شوند، در مرکز ناباروری مام نیز بر اساس استاندارد های بین المللی برای خانواده ایرانی فراهم شده است.

مرکز مام دارای ۱۶ کلینیک فوق تخصصی، ۵ اتاق عمل مجهز به امکانات تخصصی، ۳۰ تخت بستری، ۱۵۰۰ متر آزمایشگاه فوق پیشرفته پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی و تصویربردای مستقل می باشد.

انواع روش های کمک باروری:

مانند IVF، میکرواینجکشن یا ICSI و IUI، انواع عمل های جراحی مانند هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی

روش های مربوط به حفظ باروری:

مانند فریز تخمک، فریز اسپرم و فریز جنین، اهدای تخمک، اسپرم و جنین

انواع سونوگرافی:

با کمک پیشرفته ترین دستگاه های تصویر برداری، تعیین جنسیت جنین و انواع روش ها و آزمایش های ژنتیکی، از جمله خدمات تخصصی هستند که در مرکز مام ارائه می شوند.

همچنین تیم درمانی مرکز مام از متخصصین پیشرو در حوزه درمان ناباروی و سلامت بارداری کشور با سابقه ای درخشان تشکیل شده است.

تمامی این عوامل،باعث دستیابی مرکز ناباروری مام به بالاترین درصد موفقیت IVF در ایران شده است که افتخار بزرگی در این حوضه محسوب می گردد.

آدرس: تهران – شیراز جنوبی پایین تر از همت،خیابان ۶۸ شرقی،پلاک ۶- مرکز درمان ناباروری مام

نوبت دهی مرکز درمان ناباروری مام:

(نوبت دهی این مرکز رایگان میباشد، چنانچه به هر دلیل تمایل به رزرو نوبت توسط  رسانه درمان ناباروری در مرکز مام دارید با اخذ کارمزد برای مراجعین عزیز انجام میگیرد.)

جهت اخذ نوبت از پزشکان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری مام، نام پزشک+مرکز درمانی را در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۲۴۷۳ پیام ارسال نمائید.

توجه: (رزرو نوبت در مراکز درمان ناباروری جزء خدمات رسانه درمان ناباروری ایران جهت تسهیل در امر مراجعه و درمان میباشد که با اخذ کارمزد از بیماران صورت میگیرد.)

معرفی پزشکان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری مام

تصاویر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری مام

لینک خارجی لینک داخلی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا